sobota, 7 lipca 2012

Gify na zamówienie

UWAGA! Do końca wakacji można zamawiać u mnie gify MOJEJ WŁASNEJ roboty! Oczywiście tylko z postaciami z KL. Możecie zamawiać do końca wakacji, więc termin ograniczony! Nie koniecznie musicie zamówić sobie jedną postać, możecie zamówić gif np. ze Skazą i z Sarabi. Robię też Avatary i Buttony na blogi. A tu kilka przykładów:








Dla Zauditu:
Z Samą Vitani:






Z Kovu i z Vitani
Tło:
Dla Hikari:
Z samą Zirą:






Z Zirą i z Vitani:



Tło:
 Dla Kachy111:
Z Uru i z Taką:


Z samą Uru:



Z samym Taką:
Tło:

12 komentarzy:

  1. ja zamawiam gify z kovu i vitani i z samą vitani

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok masz obrazki. Chcesz jeszcze jakieś tło tak jak ten obrazek przykładowy z dżunglą, czy wystarczy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mzamawiam gify Ziry i Vitani

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poproszę z Taką i Uru

    OdpowiedzUsuń
  5. Do Kachy111: Chcesz jeszcze jakieś tło?

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę z Mufasą i Sarafiną.I pamiętajcie że u mnie można też zamawiać gify!Mam nawet kilka swoich (na nicku)!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja z viteni i kovu i samą vitani i z samum kovu

    OdpowiedzUsuń